Med den nye aftale med Boston forventer Kiss en øget omsætning på det nordiske marked. Boston vil fra starten distribuere Kiss' DVD-afspillere samt fladskærme.
»Vi er stolte af at kunne repræsentere en af verdens mest innovative virksomheder. Ikke kun på produkterne, hvor KiSS lancerede verdens første DivX-kompatible DVD-afspiller, men også på nye servicekoncepter som Instant Repair Service. Det viser ikke kun, at der er tale om kvalitetsprodukter, men også at KiSS både har et commitment til kanalen og slutbrugerne,« siger Christian Banzhaf, Boston.
Samtidig lancerer Kiss Technology Instant Repair Service - et nyt service-koncept, der omfatter både slutbrugere, forhandlere og distributører. Med Instant Repair Service hentes defekte DVD-afspillere ved døren i hele Europa, repareres og leveres tilbage igen inden 5 dage - uden omkostninger for slutbrugeren. Forhandlere eller distributører er ikke blandet ind i processen. Der er mulighed for at følge reaparationens fremadskriden via internet.
»I vore dages elektroniske udstyr har brugerne ofte kodet en mængde personlige data og indstillinger ind i maskinen. Derfor tror vi mere på reparation af varen end ombytning. Instant Repair Service er et kvalitetsstempel til både forbrugere, distributører og forhandlere, der fortæller, at vi står inde for vores produkter,« siger Bo Lustrup, marketingchef i Kiss Technology.
Konceptet lanceres i samarbejde med transportvirksomheden DHL og Strax Servicecenter i Tåstrup.