Det sker gennem en outsourcing til Telenor Business Solutions' Call Center. Aftalen forventes at omfatte op til 20 procent af SuperOffices kunder.
Outsourcingaftalen med Telenor Business Solutions er et tilbud til de af SuperOffices CRM-kunder, som ikke ønsker at bruge interne ressourcer på løbende at opdatere stamdata som titler, kontaktpersoner og adresser. Aftalen inkluderer desuden en række andre ydelser som mødebooking, databasevask og analyse af data direkte i kundens CRM-applikation, oplyses det.
Michael Ærø, adm. direktør for SuperOffice, udtaler: »Desværre får en del af vores kunder ikke det fulde udbytte af deres CRM-applikation, fordi de i en travl hverdag ikke formår at opdatere data. Uden løbende opdatering suges værdien stille og roligt ud af CRM-investeringen, og de manglende opdateringer koster dyrt i form af dårligere salg og fejlslagne marketing-kampagner. Nu kan vi tilbyde vores kunder Nordens bedste call-center til at udføre denne vigtige opgave for dem.«
Kim Toft Madsen, adm. direktør for Telenor Business Solutions, tilføjer: »Erfaringen hos Telenor Business Solutions viser, at der ofte er fejl i kundeinformationen på op til 40 procent i mange CRM-databaser. Derfor er mange virksomheder simpelthen begyndt at tage konsekvensen og har outsourcet opdateringer, kvalificering og udvælgelse af data til os. Sammen med SuperOffice tilbyder vi nu en integreret løsning, der kommer alle parter til gode.«
SuperOffice er Danmarks største leverandør af CRM-løsninger til mellemmarkedet. Virksomheden er som Telenor norskejet.