»Langt størstedelen af vores omsætning er på Windows-platformen. Trigono-navnet giver os en mulighed for a tage afsked med mac-only-prædikatet. Også for Studentlitteratur Software i Sverige giver det en mulighed for at distancere sig fra moderselskabet, der er et universitetsforlag, og signalere, at man kan agere som selvstændigt selskab,« siger Jesper Arentoft.
Navneskiftet til Trigono er med øjeblikkelig virkning. Så det bliver også under det navn, at Jesper Arentoft og hans medarbejdere skal ud og rekruttere nye medarbejdere i den nærmeste fremtid.
»Vi har fået Corel og Macromedia-agenturerne. Og i den forbindelse skal vi ud og finde nye forhandlere. Da hverken Corel eller Macromedia har egne kontorer i Danmark, så bliver det meget et Value Add-koncept vi kommer til at køre, hvor vi også skal ud og lave aktiviteter sammen med partnerne,« siger Arentoft.
Han regner med at der sker en ret betydelig vækst i omsætningen og aktiviteteren, som også kommer til at betyde, at han på sigt skalud og hyre flere folk.
»Lige nu er vi organiseret sådan, at vi har produktchefer både her og si Sverige. Det vil sige at vi har vores egne seks mand, der arbejder i Danmark suppleret af et antal svenskere, der også dækker det danske marked,« lyder det fra Jesper Arentoft.