Egenkapitalen er skrumpet fra 89 millioner norske kroner ved udgangen af 2001 til 56 millioner norske kroner ved udgangen af 2002.
Det er især en kraftig nedgang i omsætningen i Norge og Sverige, der bærer skylden for resultatnedturen. I begge disse lande var omsætningsfaldet knap 30 procent.
SuperOffice i Danmark har holdt skindet på næsen med en beskeden tilbagegang i omsætning på én procent.
Den samlede omsætning for SuperOffice var i 2002 171 millioner norske kroner mod 215 millioner norske kroner i 2001.
Bestyrelsen for SuperOffice fastholder dog, at de forventer overskud i 2003 - både for første kvartal og for hele året.
I sin beretning til den norske børs fremhæver SuperOffice også, at arbejdet med at etablere en egentlig salgskanal til afløsning for det direkte salg er blevet besværliggjort af konjunkturerne, men at arbejdet vil blive fortsat.
Kun 34 procent af SuperOffices omsætning i 2002 kom via kanalpartnere.