Aftalen betyder, at DM Software har nået årets budget, oplyser virksomheden.
Ulrich Scheck, EDB-chef i TV2 Reklame, fortæller, hvorfor valget faldt på den danske leverandør: »Vi gik i markedet for at finde et nyt CRM-system, som ville gøre det muligt for vores cirka 60 medarbejdere i salg og marketing at arbejde mere effektivt - så vi sikrede, at systemet ville blive brugt i praksis, og viden blive bevaret i virksomheden. Det betød, at det nye CRM-system skulle kunne skræddersys til vores specifikke behov og tilpasses af os selv hen ad vejen uden de store krumspring. I Dialog Manager fra DM Software fandt vi en utrolig fleksibilitet, der medfører, at vi for eksempel selv kan flytte rundt på felter og designe nye, fuldstændig som vi ønsker det. Opsætningen af systemet kan endda skræddersys til hver enkelt bruger, og da alle felter er søgbare fra starten, er det meget nemt at se statistik på informationerne.«
»De fleste CRM-leverandører hævder, at deres CRM-system kan integreres fuldt ud, men i praksis viser det sig ofte, at det alligevel ikke helt er tilfældet. Derfor har vi været meget fokuserede på at finde et system, hvor vi på forhånd kunne se dokumentation for, hvordan integrationen ville komme til at
foregå. Det er min opfattelse, at Dialog Manager fra DM Software integrerer bedre end de fleste andre systemer på markedet - blandt andet fordi det kan køre på de mest anvendte SQL-databaser, deriblandt Microsofts, som vi benytter til vores bookingsystem. For os betyder det fx, at brugerne langt hen ad vejen kan nøjes med at arbejde i CRM-systemet i stedet for hele tiden at skulle skifte mellem CRM-systemet og bookingsystemet, som de gør i dag,« siger Ulrich Scheck.
»Det tegner til at blive et godt år for DM Software - vi har allerede nået budgettet for år 2002, og fremtiden ser lovende ud. Der er ikke tvivl om, at vi opererer i et marked med hård konkurrence og store forventninger til en stor fremtidig vækst, så vi glæder os til at se, hvad det næste år vil bringe,« siger Kenny Rothoff, salgsdirektør i DM Software.