Når den amerikanske blog Techcrunch skriver om nye firmaer, så følger investorer med. Derfor er det yderst fordelagtigt at havne i spalterne hos Techcrunch.
Der kan man i øjeblikket læse om Pagemodo.
Det er et firma, som er baseret i Thailand, men som er startet af to danske iværksættere. Techcrunch lægger ikke skjul på sin begejstring i overskriften:
"Endelig en tjeneste som alle forstår, der kan lave flotte velkomstsider på Facebook".
For det er nemlig, hvad Pagemodo gør. Tilbyder en WYSIWYG-editor hvor man kan tilføje flotte elementer til et firmas Facebook-side uden at kende til HTML eller Facebooks egen FBML.
Pagemodo kalder ikke overraskende sin tjeneste for Pagebuilder.
I Pagebuilder designer man det faneblad, som besøgende først ser i en Facebook-profil. Altså en form for startside.
Pagemode lover, at der altid vil være en gratis udgave af tjenesten, men at man skal betale, hvis man vil have alle funktionerne og slippe af med Pagemodo-vandmærket i bunden. Nogle af betalingsfunktionerne er muligheden for at tilføje Google Analytics og mere avancerede design.
Tidligere har Techcrunch også talt rosende om de danske opstartsvirksomheder Issuu og Tradeshift.