Dårlig kundeservice hos danske teleselskaber

I halvdelen af de danske mobilselskaber bliver kundeservicen vurderet som "dårlig" eller "meget dårlig" i en ny undersøgelse, som Magasinet Mobil har foretaget.

Når man sender en e-mail til de danske mobilselskaber skal man ikke regne med svar - og slet ikke indenfor et døgn. Det viser en undersøgelse af kundeservicen hos teleselskaberne, som Magasinet Mobil har foretaget.

I hvert andet tilfælde blev henvendelsen per e-mail aldrig besvaret - og kun en fjerdedel af mobilselskaberne formåede at levere et svar indenfor et døgn.

Halvdelen af de danske mobilselskaber har en "dårlig" eller "meget dårlig" kundeservice, fortæller undersøgelsen.

Det lille mobilselskab Telmore bliver udpeget som suveræn vinder i Magasinet Mobils undersøgelse af service overfor kunderne. Både indenfor telefonisk support og e-mail klarede Telmore sig bedst.

Tiscali får til gengæld bundkarakter i undersøgelsen. Selskabet tog hverken telefonen eller svarede på henvendelser per e-mail. Tiscalis mobilkunder kan trøste sig med at de fra den 1. januar bliver overtaget af debitel.

I forhold til en tilsvarende undersøgelse i marts måned er kundeservicen hos de danske mobilselskaber dog samlet blevet lidt bedre, konkluderer Magasinet Mobil.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Jobindex Media A/S
Salg af telemarketing og research for it-branchen, it-kurser og konferencer

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere