Når man sender en e-mail til de danske mobilselskaber skal man ikke regne med svar - og slet ikke indenfor et døgn. Det viser en undersøgelse af kundeservicen hos teleselskaberne, som Magasinet Mobil har foretaget.
I hvert andet tilfælde blev henvendelsen per e-mail aldrig besvaret - og kun en fjerdedel af mobilselskaberne formåede at levere et svar indenfor et døgn.
Halvdelen af de danske mobilselskaber har en "dårlig" eller "meget dårlig" kundeservice, fortæller undersøgelsen.
Det lille mobilselskab Telmore bliver udpeget som suveræn vinder i Magasinet Mobils undersøgelse af service overfor kunderne. Både indenfor telefonisk support og e-mail klarede Telmore sig bedst.
Tiscali får til gengæld bundkarakter i undersøgelsen. Selskabet tog hverken telefonen eller svarede på henvendelser per e-mail. Tiscalis mobilkunder kan trøste sig med at de fra den 1. januar bliver overtaget af debitel.
I forhold til en tilsvarende undersøgelse i marts måned er kundeservicen hos de danske mobilselskaber dog samlet blevet lidt bedre, konkluderer Magasinet Mobil.