»Konkursen har givet os mulighed for at skære virksomheden til. Så vi kan fokusere hårdere, og har de rigtige folk til det,« siger direktør Niels Pedersen.
Han er glad for nu efter kun tre måneder at kunne præsentere et så tydeligt overskud. Det mener han nemlig er et tegn på, at Blue Lines kunder ikke har ladet konkursen påvirke dem negativt.
Niels Pedersen vurderer, at Blue Line for hele regnskabsåret vil komme ud med et postitivt resultat på to millioner kroner. Han er bange for at vurdere højere, selv om et resukatat på en million kroner efter tre måneder måske ville give løfte om mere.
»Efter en konkurs skal man være forsigtig. Selv om der ikke er tegn på, at det skulle blive dårligere, når vi snakker med vores kunder, så skal vi ikke love noget, vi ikke kan holde,« siger Niels Pedersen.
I dag er der syv ansatte hos Blue Line. Før konkursen var der over 20 ansatte. Niels Pedersen regner dog med i løbet af 2005 at ansætte flere folk, så antallet af medarbejdere når op over 10. Det er dog stadigvæk halv størrelse i forhold til før konkursen.