NNIT har købt softawarehuset ChannelCRM. Formålet er at blive den størstte spiller på CRM på det danske marked, lyder det fra NNIT
»Kunderne efterspørger i stigende grad standardløsninger med branche- eller kundespecifikke tilpasninger og med sikkerhed for leverance, stabilitet, drift og sikkerhed. Med integrationen af ChannelCRM i forretningen bliver NNIT et endnu mere indlysende valg som en it-partner, der sikrer kunden succes med sådanne projekter,« udtaler Sune Andersen, Corporate Vice President i NNIT’s ERP Division.
Opkøbet betyder samtidig, at NNIT fokuserer på Microsoft Dynamics CRM. Det glæder Microsoft.
»Vi har store forventninger til NNIT’s satsning på Microsoft Dynamics CRM via opkøbet af ChannelCRM. Vi får styrket vores gode samarbejde på endnu et område med en partner, som er kendt for kvalitet, indsigt og en historik for at levere løsninger, som skaber dokumenteret forretningsmæssigt afkast for kunderne,« udtaler Susanne Lund Lyster fra Microsoft Danmark.