Det internetbaserede teleselskab Telmore konsoliderer sin i forvejen stabile position på det danske telemarked. Antallet af unikke brugere på telmore.dk bliver ved med at stige støt.
Ifølge Børsen kan Temores udvikling siden maj 2002 beskrives som en kraftig vækstperiode efterfulgt af en solid konsolideringsperiode. Telmore.dk har i øjeblikket over 150.000 unikke brugere om ugen og kan i kampagneperioder mønstre næsten 200.000 unikke brugere om ugen. I januar måned havde telmore.dk over en million besøgende, hvoraf 500.000 var unikke brugere. Det placerer telmore.dk i top-25 på Foreningen af Danske Internetmediers liste over de mest besøgte sites.
Ifølge Gallup Interactive, der har lavet opgørelsen, viser væksten, at Telmores internetbaserede forretningskoncept skaber en fornuftig sammenhæng mellem telekunderne og teleselskabet.
Telmores kunder er ifølge Gallup NetBehaviour primært unge mennesker med en stor åbenhed over for netmediet - kunder der i forvejen er tilbøjelige til at handle på nettet, deltage i konkurrencer og anvende netbank.