Trine Nielsen

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Trine's LinkedIn profil

32 artikler på Computerworld

Trine Nielsen

DR bør vælge platforme fra

25. maj 2007 kl. 00.00 | læs »

Offline-generationen er på vej

Klumme: Vor tids opdagelsesrejsende skal lære, at ophævelsen af tid og rum skal tilføres en tredje dimension; nemlig fravalg for, at vi rigtig er på opdagelse.

4. maj 2007 kl. 10.00 | læs »

Uploading fra down under

27. april 2007 kl. 00.00 | læs »

Det vælter frem med designermedier og nichemedier

Klumme: Hvordan skal man som medie og annocør forholde sig til, at alle i dag kan lave deres eget medie, og at medierne er alle steder.

20. marts 2007 kl. 10.00 | læs »

Virksomheder kan skabe tv-brands på nettet

Klumme: Internettet har ændret vores måde at se tv på. På nettet ser vi, hvad vi vil, når vi vil, og hvor vi vil. Det skaber helt nye muligheder for en ny type medier – BrandChannels

15. februar 2007 kl. 10.15 | læs »

Jeg vil have relevante medier - ikke flere

Klumme: Brugerne talte med store bogstaver i 2006.Jeg håber, det vil blive endnu mere synligt i de medietilbud, jeg modtager i 2007.

16. januar 2007 kl. 10.00 | læs »

Ønskeseddel til det nye år ...

12. januar 2007 kl. 00.00 | læs »

Kvindelige topchefer er da det rene guld

Klumme: Undersøgelser viser, at kvinder i toppen giver profit på bundlinjen. Hvornår går det op for bestyrelserne - også i it- og mediebranchen - at kvindelige topchefer er det rene guld?

4. december 2006 kl. 10.00 | læs »

Kvinder giver profit

1. december 2006 kl. 00.00 | læs »

Nye medier giver bedre annoncer

Klumme: Hvorfor er det egentligt billigere at annoncere på nettet end i massemedierne? På nettet er kontakten jo meget mere målrettet. Måske er medierne fortsat underlagt de gamle mediers logik.

8. november 2006 kl. 10.00 | læs »