25. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: Vor tids opdagelsesrejsende skal lære, at ophævelsen af tid og rum skal tilføres en tredje dimension; nemlig fravalg for, at vi rigtig er på opdagelse.
4. maj 2007 kl. 10.00 |
læs »
27. april 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: Hvordan skal man som medie og annocør forholde sig til, at alle i dag kan lave deres eget medie, og at medierne er alle steder.
20. marts 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Internettet har ændret vores måde at se tv på. På nettet ser vi, hvad vi vil, når vi vil, og hvor vi vil. Det skaber helt nye muligheder for en ny type medier – BrandChannels
15. februar 2007 kl. 10.15 |
læs »
Klumme: Brugerne talte med store bogstaver i 2006.Jeg håber, det vil blive endnu mere synligt i de medietilbud, jeg modtager i 2007.
16. januar 2007 kl. 10.00 |
læs »
12. januar 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: Undersøgelser viser, at kvinder i toppen giver profit på bundlinjen. Hvornår går det op for bestyrelserne - også i it- og mediebranchen - at kvindelige topchefer er det rene guld?
4. december 2006 kl. 10.00 |
læs »
1. december 2006 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: Hvorfor er det egentligt billigere at annoncere på nettet end i massemedierne? På nettet er kontakten jo meget mere målrettet. Måske er medierne fortsat underlagt de gamle mediers logik.
8. november 2006 kl. 10.00 |
læs »