Klumme: Hvad kommer der til at ske, når indholdsleverandørerne ikke længere kan få økonomien til at hænge sammen, fordi det hele skal være gratis?
18. juni 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det har aldrig har været lettere af komme på andres læber, hvis man har de rigtige projekter. Visioner, der virker, vækker opsigt.
18. marts 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Musikken spiller en stadig større rolle i udbredelsen af nye digitale tjenester verden over. Det var det helt klare budskab ved MIDEM i Cannes, hvor musikbranchen havde sat hinanden stævne.
25. februar 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: 3. januar kunne Berlingske Tidende fejre sin 260 års fødselsdag, hvilket gør Berlingske til en af verdens ældste aviser.
21. januar 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: De traditionelle medier kan ikke konkurrere på den fleksibilitet, netmediet besidder. Bliver nettet det medie, der står tilbage, når den økonomiske krise er føget forbi?
17. november 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Nye teknologier giver radioen helt nye muligheder, som gør den i stand til at konkurrrere med mp3-afspillere.
21. oktober 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Med den rigtige idé og viljen til at tage nettets muligheder til sig, kan alle få succes på nettet.
30. september 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der er en hårfin grænse for, hvor meget man kan blande kommercielle interesser sammen med noget, der handler om menneskelige relationer.
4. juni 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Kvaliteten halter i journalistikken. Selvom det er nemt at bebrejde økonomien, må journalisterne også tage deres del af ansvaret.
21. april 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Mediernes rolle som den fjerde statsmagt er under forandring. De gamle medier havde monopol på at være det sted, hvor den offentlige debat fandt sted.
5. februar 2008 kl. 10.00 |
læs »