Klumme: 40 procent af befolkningen har lave it-kompetencer, men måske er problemet slet ikke brugerne.
30. marts 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Cloud computing bliver en opgave for partneren, der skal levere både standardisering, stordrift, specialisering og rådgivning i øjenhøjde med kunden.
10. marts 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er it-leverandørens opgave at finde ud af, hvordan han bedst løser din opgave.
9. februar 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Måske den sidste klumme om grøn it - til gengæld indeholder den en gave.
26. januar 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Innovationen flytter i stigende grad ud af kernen og foregår i stedet i portalen, i omkringliggende applikationer eller måske endda i skyen.
30. november 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er ikke tilstrækkeligt at kunne producere og levere verdens billigste it-infrastruktur. Det, kunden vil betale for, er it-understøttelse af et meget konkret forretningsmæssigt problem.
10. november 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Processer baseret på best practice-rammeværk er på ingen måde en garanti for god service eller høj kvalitet i leverancen.
13. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: It kan holde styr på forretningsgange og arbejds- og beslutningsprocesser og sikre, at reglerne bliver overholdt.
21. september 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Teknologi får værdi, når det tilfører værdi, så lad os fokusere på at finde de løsninger, der for alvor gør det nemmere, billigere eller sjovere at være kunde og borger.
31. august 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: SaaS får først succes, når de store firmaer kan købe det hos systemintegratorerne.
29. juni 2009 kl. 10.00 |
læs »