Martin Thorborg

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Martin's LinkedIn profil

81 artikler på Computerworld

Martin Thorborg

Skab online-buzz og få velvilje og ordrer

Klumme: Ved at optræde som den hjælpsomme ekspert og svare på folks spørgsmål kan du sikre din forretning masser af goodwill - og i sidste ende penge i kassen.

8. december 2009 kl. 10.00 | læs »

Et debatforum kan være knald eller fald

Klumme: Et debatforum kan være en genvej til en sprudlende dialog mellem selvhjulpne kunder. Men det kan også ende med at blive et øde, goldt sted, som ingen har lyst til at besøge.

23. november 2009 kl. 10.00 | læs »

Virale film kan være spild af tid

Klumme: Viral markedsføring kan sagtens være underholdende og give masser af eksponering. Spørgsmålet er, om det også giver mere salg?

27. oktober 2009 kl. 10.00 | læs »

Nyhedsbreve kan fastholde kunderne

Klumme: Nyhedsbreve kan bruges til rigtig mange ting, og de er uden tvivl mit foretrukne marketingmedie.

5. oktober 2009 kl. 10.00 | læs »

Giv varerne væk og scor kassen

Klumme: Det kan være en god forretning at forære en vare gratis til kunderne i din e-butik. Så er der nemlig stor chance for, at de køber noget andet ved siden af.

7. september 2009 kl. 10.00 | læs »

Vækst din nyhedsbase hurtigt og gratis

Klumme: Sådan skaffer du nye abonnenter til dine nyhedsbreve og dermed øge mulighederne for mere salg.

25. august 2009 kl. 10.00 | læs »

Nyhedsbreve sætter skub i forretningen

Klumme: Nyhedsbreve er eminente til at brandbuilde forretningen. Men kvaliteten skal være i top.

16. juni 2009 kl. 10.00 | læs »

Timing af nyhedsbreve giver dobbelt salg

Det kan godt betale sig at vælge tidspunktet for udsendelse af nyhedsbreve med omhu. Der er ganske enkelt penge i timing.

28. april 2009 kl. 10.00 | læs »

Nyhedsbreve er krogen på din e-fiskestang

Klumme: Mange af besøgene på dit website er ren og skær tilfældighed. Men hvis du tilbyder kunden et gratis nyhedsbrev, er du næsten sikker på, at de kommer igen. Helt bevidst.

6. april 2009 kl. 10.00 | læs »

E-købmænd bør være på Twitter og Facebook

Klumme: Sociale medier er en af fremtidens måder at sælge varer på. Facebook og Twitter er allerede nu rigtig store medier, hvor e-købmænd bør være med.

23. marts 2009 kl. 10.00 | læs »