Klumme: Ved at optræde som den hjælpsomme ekspert og svare på folks spørgsmål kan du sikre din forretning masser af goodwill - og i sidste ende penge i kassen.
8. december 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Et debatforum kan være en genvej til en sprudlende dialog mellem selvhjulpne kunder. Men det kan også ende med at blive et øde, goldt sted, som ingen har lyst til at besøge.
23. november 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Viral markedsføring kan sagtens være underholdende og give masser af eksponering. Spørgsmålet er, om det også giver mere salg?
27. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Nyhedsbreve kan bruges til rigtig mange ting, og de er uden tvivl mit foretrukne marketingmedie.
5. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det kan være en god forretning at forære en vare gratis til kunderne i din e-butik. Så er der nemlig stor chance for, at de køber noget andet ved siden af.
7. september 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Sådan skaffer du nye abonnenter til dine nyhedsbreve og dermed øge mulighederne for mere salg.
25. august 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Nyhedsbreve er eminente til at brandbuilde forretningen. Men kvaliteten skal være i top.
16. juni 2009 kl. 10.00 |
læs »
Det kan godt betale sig at vælge tidspunktet for udsendelse af nyhedsbreve med omhu. Der er ganske enkelt penge i timing.
28. april 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Mange af besøgene på dit website er ren og skær tilfældighed. Men hvis du tilbyder kunden et gratis nyhedsbrev, er du næsten sikker på, at de kommer igen. Helt bevidst.
6. april 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Sociale medier er en af fremtidens måder at sælge varer på. Facebook og Twitter er allerede nu rigtig store medier, hvor e-købmænd bør være med.
23. marts 2009 kl. 10.00 |
læs »