Avatar billede Sp33dy42 Nybegynder
05. december 2014 - 23:29 Der er 2 kommentarer

Pc slukker efter ca en time.

Hej. Jeg har det samme problem. Min pc har lige været reparation med at den ikke kunne starte. Når jeg skal systemvurder min pc lukker den bare ned, og når jeg spiller lukker den også bare ned. Min pc bliver ikke special varm. Asus som lavede min pc har skiftet printkortet på pc'en og skiftet grafikkort.
Min Skoleit kiggede på pc'en og han sagde der var noget med 300 opdateringer, og dem har jeg kørt igennem og alle vigtige / alle opdateringer er gennemført. Har installeret CClearner, og malewarebits og har kørt programmerne op til flere gange, men den gør det stadig. Jeg har prøvet at updatere mine drivers på systemet men intet var løst. Havde skrevet en email til Asus om hvad jeg eventuelt kunne gøre, men de sagde bare at jeg skulle prøve tingene om.
Jeg har også prøvet at tage mine cd'er til Geninstallation, men skal åbenbart brænde / få lavet en ny, da de har sat nyt printkort i.

Kunne der være andre årsager til at pc'en lukker?
Mvh Tobias Haugaard. (Kontakt mig på min email: tobiashaugaard67@gmail.com)
Avatar billede finb Ekspert
06. december 2014 - 13:51 #1
Fik du en garanti på reparationen ?
Avatar billede Sp33dy42 Nybegynder
06. december 2014 - 14:11 #2
Det tror jeg.