Avatar billede lumajo Nybegynder
03. december 2014 - 07:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 spil ser underligt ud!

Jeg har havde en gammel Xbox 360 fra 2009, tror jeg. Der var et Call of Duty spil med som kørte fint. Så købte jeg en ny Xbox 360 i år og spillet kan ikke spilles på den nye. Det kan godt køre, men man kan næsten ikke se hvad der foregår i spillet.
Hvad er årsagen? Har nogle andre gamle spil som kan spilles uden problemer.
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. december 2014 - 10:28 #1
men man kan næsten ikke se hvad der foregår i spillet.

Det bliver du vist nødt til at uddybe.
Avatar billede lumajo Nybegynder
03. december 2014 - 10:58 #2
Alt i spillet er nærmest transparent og sølvfarvet - svært at forklare, men den almindelige grafik er væk. Det er kun i selve spillet, ikke i menuerne hvor man vælger spiltype osv.
De gamle XBOX spil til den første konsol kan vel også bruges på den nyeste XBOX 360, ikke?
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2014 - 13:53 #3
det er ikke sikkert. når grafik forsvinder, er det noget med GLIDE/shaders som er galt.
Avatar billede lumajo Nybegynder
22. marts 2015 - 08:00 #4
Fandt aldrig ud af det.