Avatar billede jhjorsal Mester
01. december 2014 - 11:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LinkedIn ikon på kommunal pc

Jeg vil gerne have mit LinkedIn ikon (henvisningsikon til min LInkedIn profil) på min arbejdsmail. Hvis jeg googler det får jeg at vide at jeg skal indsætte en kodestump (den har jeg fundet)den skal indsættes under Start>Kør>%Appsdata%/Microsoft/signatures Åbne den fil med notebook og indsætte kodestumpen. men det virker ikke, jeg er godt klar over at der på en kommunal er flere signaturer, men jeg er i den rigtige. Hvis jeg går ind i Outlook>Funktioner>Indstillinger Faneblad:Postformater>Signaturer og retter i signaturen træder den godt nok igennem, men ikke hvis jeg går at førnævnte bagvej, problemet er bare at jeg ikke kan indsætte HTML kode den sidst nævnte vej, hvad gør jeg ?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2014 - 12:40 #1
Notebook er nogle gange lidt dum - hvis det passer den, så sætter den en '.txt' bagefter når man gemmer. Så skal man finde filen i stifinder, og fjerne det ekstra '.txt'
Ofte er http://notepad-plus-plus.org/ bedre til ting som fx at indsætte kode - men du gør det vel kun sjældent.
Avatar billede jhjorsal Mester
01. december 2014 - 12:48 #2
Ikke ret tit det er rigtigt, men den fil jeg er inde op rette i er stadig en .htm fil, og hvis jeg dbl. klikker på den står det også rigtig i browseren, så der virker det faktisk rigtigt, så er LinketIn ikonet med. Men det virker bare som om at den ikke henter signaturfilen derfra, men måske fra en fælles kommunal server eller sådan noget.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2014 - 13:21 #3
det ligger nok centralt, så du har adgang fra den maskine, du nu logger ind på. Så må du omkring it-support i kommunen for at få dem til at rette i den centrale fil.
Avatar billede jhjorsal Mester
01. december 2014 - 14:04 #4
Ja det tænkte jeg nok, og de vil ikke rode med det (Nice to have not need to have)lig et svar så får du pointene
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2014 - 14:13 #5
Bare luk selv, men tak for buddet.
Avatar billede jhjorsal Mester
01. december 2014 - 17:49 #6
Lukketid