Avatar billede peteraastrup Nybegynder
08. september 2014 - 20:04 Der er 2 kommentarer

Ved en fejl har jeg stettet min D:drive med recovery fra en Medion Akoya E4070 D

Som ovenfor beskrevet, har jeg ved en (for grundig) oprydningsfejl slette (og fjerne fra papirkurven) mit D-drev med fabriksindstillingerne. Medion Support ?? vil ikke hjælpe med mindre jeg sender computeren ind. Jeg har original Recovery Disk og Applications & Supportdisk. Jeg har kørt et revover af papirkurven og jeg får alt slettet genskabt, desværre sammen med "alt muligt andre filer" så jeg tør ikke kopiere det i D:drevet.
Hvad jeg mangler er en barmhjertig sjæl, der evt. kan oplyse mig om det er muligt at bruge en kopi af en tilsvarende PC eller jeg er fortabt. Jeg har geninstalleret WIN 8 (64bit) på min PC.. men mangler stadig mine "grundfiler" fra det oprindelige indhold i D-drevet.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2014 - 20:25 #1
"Jeg har original Recovery Disk og Applications & Supportdisk."
Hvad er så dit problem? Hvad mener du med "grundfiler"?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 20:55 #2
de filer, der lå på d-drevet er de samme som er på dvd'erne.
Efter indlæst win8 mangler du indlæsning af supportdisk og application for at få drivere og medfølgende programmer ind.
Herefter kan du så køre et program, der fjerne alle de overflødige medfølgende programmer - fx dem med prøvetid - de er udløbet.