Avatar billede classico Nybegynder
18. august 2001 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Power saving på Harddisk

Jeg har en Asus 8400 notebook med Win ME inst., jeg vil gerne være fri for støjen fra harddisken og ønsker derfor at denne stopper efter ca. 10 min hvor jeg ikke har brugt computeren. Jeg har sat win op til at skulle power down efter 10 min., men hardisken power aldrig ned - selv ikke hvis den har stået tændt hele natten uden at nogen har rørt ved den.
Avatar billede dr.m Nybegynder
18. august 2001 - 10:50 #1
notice that there are to settings under \"power control\" one for when the laptop is with power and one is for when it runs on battery alone.

M
Avatar billede classico Nybegynder
18. august 2001 - 10:54 #2
I know...