Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
14. august 2014 - 16:12 Der er 3 kommentarer

Fra Picasa til ekstern harddisk

Jeg har en masse billeder liggende på min PC i Picasa. Jeg vil gerne have dem overført til en ekstern harddisk men hvordan er det lige jeg gør det. Skær det gerne ud i pap for mig. På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2014 - 15:15 #1
Formoder filerne ligger i mapper. Bruger dog ikke selv Picasa. Kan du ikke højreklikke på mappen du vil overføre og vælge "kopier".
Herefter åbner du din eksterne harddisk og vælger "sæt ind".
I øvrigt, så bør du have dine filer mindst to steder, for at være sikker på du ikke ved et uheld taber data.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
15. august 2014 - 15:37 #2
Tak for hjælpen. Filerne er nu flyttet
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2014 - 15:42 #3
velbekomme.