Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 10:45 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

BSOD Windows 8.1

Hej! :)
Jeg får stort set hver dag BSOD, hvor pcen så lukker ned og genstarter. Har fået flere forskellige BSOD, men dem jeg kan huske er "critical_structure_corruption" og "system_service_exception".
Har prøvet at opdatere drivers osv.
Men intet hjælper!
Håber i kan hjælpe! :)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 11:43 #1
prøv http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
du skal køre 'step 4' med tjek/rep af systemfiler.
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 12:03 #2
Hmm.. den fandt ingen problemer hvad så?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 12:13 #3
så må du se i c:\windows\memory.dmp filen efter et spor.
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 12:17 #4
"adgang nægtet"
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 12:27 #5
til filen, eller mappen?
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 12:32 #6
filen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 12:42 #7
så er den typisk i brug - du kan boote på en live-cd med fx ubuntu, og hente filen ud til usb-stick. Så kan du læse den bagefter.
http://www.ubuntu.com/download/desktop
eller brug ultimate boot cd http://www.ultimatebootcd.com/download.html som også kan køres fra usb.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2014 - 12:54 #8
Hent blues screen wiever fra nirsoft
Den vise dig nøjagtig hvad fejlen skyldes
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2014 - 13:15 #9
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 13:22 #10
Nu har jeg fået åbnet filen "memory" men så står der bare det her
"PAGEDU64  €%           €úÿÿÐ'múøÿÿ ðkúøÿÿd†    9  PAGE      p•3Œ ÐÿÿÈ"3Œ Ðÿÿ                                        jjúøÿÿPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE                                                  €   + + S +  †                                                  P"3Œ Ðÿÿ9            @˜3Œ ÐÿÿH'3Œ Ðÿÿð•3Œ ÐÿÿðU* Àÿÿ¨'àÿÿp•3Œ ÐÿÿÈ"3Œ Ðÿÿ        üÿÿÿÿÿÿÀY* Àÿÿ        —1—àÿÿ€ñ='àÿÿ /Vúøÿÿ                      €                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE  €           /Vúøÿÿ    PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE  PAGE‘pä'    ,îˆ7£ÏPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEwÙÚÏ  PAGE        PAGEPAGE    PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGESDMPDUMP                             Ð}      ø3                                  úÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿß øíÿþÿÿÿ‘ûs@ €üþûÿüÿÿÿÿþóý¿^ÎU~~÷ÿÕÿíoNÉ}ÿÿØ®Tìëÿ½ûÞ¼6ÿÿÿýŸp÷ÿÿÿïåÿÿíÈ·ÿÿÿ¿‡¿ùúþ;Dï+Õ=Kðÿÿû됝ýþïÃÜ»ÿµÿÿ¿ñ„Ðÿÿü¾ðwÓ7xÿ P`±õÿŸ>ÿþ                                                                *ÿßÿ?@BËOßþœ¿€®ÿÏÿÿ¿ýï/¨' s`Ôþ²ÿÿGú¯ÇÀÿoÚÿÿþÿh  ¸ñ)ðý>ÿßÿ;þÀ÷Èÿÿÿÿÿÿÿ¿ýÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÁÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ¿ÿÿÿñÿÿÿÿÿûÿøßÿüÿÿÿ¾           p               €  @      „  @          ðÿŸÿÿÿ31Ãÿàÿÿÿ_ÿþßÿ÷ëŒî@þ+Bÿ'çÿêÿÿÿÿːÿÿÿ< xO7  þ|0TA "!€%  2 @A    ª  €   P    × L à  $   Ÿ
‘ä @€  ý  ¢@¶ñ% H@  ;    È`ÿ;½   )OÎq÷ÿ­7€‚‚  ^ˆ ‚  ˆ         <    ™"      € `     D D         Ä  À      *€ Š0     @  @       € €        À  A    P  €  € à !  € Å„     € 0     €                      C B 0    H @    ¨      @  @@      À    @ €                       À                B  €      P                              @`  €@F! j`à   x@  €DèÍxúW   €@ðÄrú›VP  € PÜÓ{¿WÈ  €_ çÿõ¿ßà  €_ "·v»Üÿßðñ€„Y"ïö?8uùýï €    6ûíí¾`¯ÿÿAœ‰G ¤þõŸçÚöûK„ˆÇ‚#ô:sãoÞÿ/ÿ ˆïS #™žûYüß1J  ú ï{¤yÿ÷'Cö1@€û?
ÅCps⟀ðÁ²æÇA&òI€ðÍøS®Û#ø&£ ðí?ð×®Á°ÿBÓ'ó÷ÿ{$ðߺùñ             @             "  P €        ÀA                                                                     ÿMx)    ÿ0DDÿOx  àw`tÁÞMx€   5`pAø_x   `     lð_8 €ø? À
Iøg= ¨øÿL[pÀWAØ4/ à²1€4ILøwøg`à¿ 4          €                      €                                                                                         €                                                                                                                                         @                                                                                                                   0I ªãÿqè=ª ô0    ‹ðÿ·óà9Š    ñÝwóÅ1
  x' á{ó÷Á0
     Õ¯²÷A0
      €€÷ðý0
      ˆ€„óЏ à   ¸ƒRø  ø1  ¶ã @è  ºýv  €¦c @ø  úÿ   ³ã  È üÀàªv èi€ ¾‡ü à‹ øyì ¾Ÿÿ  €‹  ˆxí þßÿ  €Ë€  ºûŸ?
Äzÿ  à¿`P hÀ:î ˜‰¦c A  6ÔƏŸï&XA  >‡ÜÂûÃç ðA€üÿÿ0  „ºÿ‡Aø3ð= x  P`ºû—ÿAø#ð}x Y€ºû‡ÿA8!ðýÿû€¤ºû—ßA   @@€                                                                                                                                 b8ü`éÿÿ  € ƒºÿ‡dáÿ{  €  :ÿaáÿs      ºÿ‡~áûs    ºÿ‡}aùsq0  PôúûŸ"A`ð  öÿýA @  NH»F¡X      ¸C€
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 13:23 #11
Prøver lige det der blue screen view :)
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 13:30 #12
De fleste BSOD jeg har fået er  caused by "ntoskrnl.exe+153fa0"
Og de andre er caused by "nvlddmkm.sys+78172(3ef354)"
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2014 - 14:02 #13
Afinstallere alt fra dit grafikkort også driveren og genstart maskinen så den kun kører med laveste grafik
Resten maskinen med ccleaner
Geninstaler dit grafikkort
Sån er den udelukket som en huske fejl

M.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2014 - 14:04 #14
Det er skrevet på en mobil telefon
Derfor små fejl
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 14:20 #15
Hvad mener du med "resten af maskinen med ccleaner"?
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2014 - 14:28 #16
Rens med ccleaner
Den fjerner gamle nøgler fra reg edit bl.adet er stadig på mobil jeg svarer
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
20. juli 2014 - 15:05 #17
Har nu geninstalleret grafikdriver og kørt ccleaner :)
Så må jeg se om det hjælper :)
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
21. juli 2014 - 15:36 #18
Det har ikke hjulpet. Så har lige geninstalleret windows her i dag, så må jeg se hvad der sker :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2014 - 16:36 #19
du kunne have prøvet med denne her jeg viser dig men ofte er geninstalering vejen frem

den har reddet dagen for indtil flere

tweaking com

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
21. juli 2014 - 17:37 #20
Hvis du kigger længere oppe i tråden har jeg prøvet det der program og det fandt ingen problemer, men tak :) Har stadig ikke oplevet nogle problemer endnu efter jeg har geninstalleret :)
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
22. juli 2014 - 11:26 #21
Når det har ikke hjulpet, at geninstallere windows ;(
Hvad gør jeg så?
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2014 - 13:08 #22
På hirens kam man teste hardware for fejl via den cd man starter hirens op pp
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
22. juli 2014 - 13:12 #23
Er ikke hjemme i dag, så bliver tidligst i morgen :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2014 - 13:16 #24
Det er jeg heller ikke
Skriver på mobil
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 09:45 #25
http://www.hiren.info/pages/bootcd

du kan hente den her

http://www.tomsguide.com/us/download/Hiren-s-Boot-CD,0305-51033.html

se næsten ned i bunden - der ligger der mange stress test programmer

se under Testing Tools

f.eks

CPU/Video/Disk Performance Test 5.7

men ofte skal man ved geninstalering FJERNE PARTITION C OG OPRETTE EN NY
OGSÅ DEN PARTITION PÅ 100 MB SOM WIN 7 OPRETTER
den laver den auto ved geninstalering så den skal man ikke tænke på

når partitionen er fjernet og oprettet er maskinen ren og finder ikke de gamle ting der muligvis ligger skjult - derfor
det kunne jo være derfor når der er vrøvl med maskinen

sidder selv med en mystikker på mit lidt mere bedagede grafikkort
nvidia gtx 570 som jeg af og til må fjerne manuelt fra maskinen og sætte i igen uden den viser nogen fejl nogen steder men starte vil den ikke uden jeg gør det
det er ikke bios eller Windows og jeg har testet kortet i hoved og røv.
der kan muligvis være en meget lille fejl på kortet som man ikke kan læse i noget program og der er vel kun den vej at købe et andet

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 09:47 #26
eksperten viser ofte ikke en korrekt link så kopier hele linken ind i browseren ok eller brug en anden

http://www.pcworld.com/product/1253966/hiren-s-bootcd.html
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 09:48 #27
prøv om denne her virker

http://www.hirensbootcd.org/download/

m.v.h
Avatar billede asgerlycke Nybegynder
09. august 2014 - 11:32 #28
Tror endelig jeg har fået løst problemet. Undskyld jeg ikke har svaret i stykke tid. Grunden til jeg ikke har svaret er, at jeg lige er startet på min uddannelse så har haft meget travlt så havde ikke lige tid.

Når men problemet er løst ved, at jeg har skiftet "sata port"
Før var den på "sata port 0" og nu har jeg sat den til "sata port 1"
Og har ikke oplevet nogle problemer so far :)

Men du skal have mange tak for din hjælp Treatmenice :)
du kan smide et svar så kan du få dine points :)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2014 - 12:07 #29
ok men husk hirens cd
den er faktisk rigtig god

der mangler kun en rigtig hardware tester ved fejl på den

m.v.h