Avatar billede 2diamond Nybegynder
08. juli 2014 - 22:09 Der er 7 kommentarer

Køb af Toshiba Satelite ??

Hej
Er der nogen der kan vejlede mig, min datter vil gerne købe denne bærbare pc  Toshiba Satelite  L50D-b-12p.  http://nozebra.ipapercms.dk/Expert/
Hun skal bruge den til studie, Skype og facebook.

På forhånd tak
Avatar billede kimtheman Novice
09. juli 2014 - 11:18 #1
Ja vil sige det sådan. At til de penge får man det man betaler for. En meget langsom pc.

Så hvis hun skal have en pc, hun vil bruge i længere tid. Og have en tilfredsstilende oplevelse med. Så skal hun bruge 1500-2000kr mere.

Mvh. Kim
Avatar billede 2diamond Nybegynder
09. juli 2014 - 14:14 #2
Hvad er det der gør den langsom er det prisen ? Eller hvad er det der gør den er langsom, normalprisen er jo 3795,-
Avatar billede kimtheman Novice
11. juli 2014 - 22:23 #3
Hej,
Tog fejl af den pc du mente. Og kan se den du mener er okay. Men det væreste på den pc er grafikkorttet som ikke yder meget. Om det vil være nok for hende er svært at sige.

Men du kan se dens placering her. I toppen af Klasse 4 grafikkort. Hvor Klasse 1 er de hurtigste:
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-8330.92874.0.html

Når det så er sagt. Så finder du nok ikke meget bedre pc hvis man er nede i de små penge.

Mvh. Kim
Avatar billede 2diamond Nybegynder
12. juli 2014 - 18:39 #4
Hej Kim.
Tak for svaret, men kan det ikke være ligegyldigt med om grafikkortet er lidt langsom, når det er en studie computer og Facebook,Skype PC.

Hvordan giver jeg dig point :-)
Avatar billede kimtheman Novice
12. juli 2014 - 20:33 #5
Hej,
Ja det er jo så spørgsmålet. For de unge mennesker, vil jo tit mere, når det kommer til stykket. Og så kan man jo ikke, lige opgradere grafikkortet på sådan en fætter. Så man skal tænke sig godt om.

Hvis du f.eks. læser her under punkt 7:
http://www.wupti.com/artikler/computer-og-it/computere

Så kan du læse, at den bedste oplevelse også til hverdagsbrug, er en med et dedikeret grafikkort. Og det der er på denne model, er ikke et med et dedikeret grafikkort.

Mvh. Kim
Avatar billede 2diamond Nybegynder
13. juli 2014 - 16:27 #6
Kim tak for hjælpen, hvordan kan jeg give dig point??
Avatar billede kimtheman Novice
13. juli 2014 - 23:19 #7
Ved jeg smider et svar Her

mvh. Kim