Avatar billede bas Forsker
01. juli 2014 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rest fra Opgavestyring?

Hej

Hver gang jeg starter min Windows 7 PC, kommer der kortvarigt et
pop up billede, hvor der øverst står Filehippo. Jeg forsøgte på et tidspunkt at lave noget i Opgavestyring med Filehippo, og jeg tænker, at det er en rest derfra. Kan jeg ikke på en eller anden måde deaktivere/slette Filehippo-kørslen helt?
Jeg har prøvet at være i Opgavestyring, men der kan jeg ikke umiddelbart se, at der ligger noget med Filehippo. Jeg har også være i msconfig, men der kan jeg heller ikke se noget.
Når jeg søger på filehippo, kommer der ét resultat, og filplaceringe henviser til schtasks.exe (Opgavestring) i system 32.

Jeg har ikke længere Filehippo installeret, men det skulle vel heller ikke være nødvendigt, hvis jeg bare ønsker at slette/deaktivere?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2014 - 18:58 #1
Prøv at køre en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Den renser op i både filer og registrering.
Hvis ikke det lige hjælper, så prøv at gå i værktøjer opstart. Her vises det der startes med Windows, som du også kan se med msconfig.
Prøv at trykke på skemalagte opgaver, og se om der ligger noget med Filehippo der og slet det hvis der gør det.
Avatar billede bas Forsker
01. juli 2014 - 19:33 #2
Hej
Mange tak. I CCleaner kunne jeg nu se, at der under Opstart > Windows lå noget med Filehippo. Jeg slettede elementet og genstartede PC'en, og nu så jeg ikke længere pop up billedet.

Poster du et svar til points?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juli 2014 - 15:20 #3
Det var godt. Dette er et svar til lukning af tråd :-)