Avatar billede idma Nybegynder
30. juni 2014 - 13:32 Der er 2 kommentarer

virker ikke

hejsa

jeg har  købt  en  z87-g45  msi  gaming  bundkort  og  en  i5 prosser  samt cx600m strømforsyning  og  ballistix ram  2*8 gb

computeren  har  kørt  fint  uden  nogen  problemer  i  ca  2 uger  og  mens  jeg  sad  og  så  netflix  gik  den  død  den  ville  ikke  starte  den  prøvede  men  kom  ikke  igang  har  gjort  næsten  alt  for  at  få  den  igang  igen  men  den  har  været  lidt  igang  i  dag  fik  set at  den  kunne  starte  normal win.. eller  windows i fejlsikret tilstand  det  forgik i  ca  15 sec..  og  den  døde  igen  har  ikke  haft  den  igang  med  billed  der  er  lys  i  bundkort  og  CPU  fan  køre  men  intet  billede  det er  som  om  den  ikke starter  grafikkort og  HDD

nogen  som  kan  hjælpe  mig  vil  nødig  købe  nyt  igen

med  venlig  hilsen
idma

PS. grafikkort  er  et  Zotac  4gb
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juni 2014 - 15:36 #1
prøv at tage dit grafikkort ud, og skift over i det evt indbyggede (hvis det er det).
Avatar billede idma Nybegynder
30. juni 2014 - 16:16 #2
har  haft  pillet  det  ud  og  prøvede  at  køre onbord grafik  men  det  virker  heller  ikke  har  forsøgt  HDMI port  virker  heller  ikke

og  hele  indmanden  er  max  1½ mdr  gammel