Avatar billede Andypants Nybegynder
28. juni 2014 - 14:40 Der er 4 kommentarer

underlig type el adapter

Jeg har ledt overalt efter en bestemt type el adapter til en allied telesis multiservice gateway, men kan ikke finde den rigtige. Jeg ved ikke engang hvilket stik der er for enden af den. Har taget nogle billeder:
http://imgur.com/a/IQH8g

En som kan fortælle hvor man kan købe sådan en, eller i det mindste fortælle hvilken type stik det er? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juni 2014 - 15:45 #1
http://www.alliedtelesis.com/p-2174.html
Europe
Email a European sales representative at support_sales@alliedtelesis.com
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juni 2014 - 17:23 #2
Hvor mange ledninger er der i stikket?
Avatar billede Antlars Novice
28. juni 2014 - 18:31 #3
Jeg er ikke sikker på du kan købe en færdig adapter med det stik her i EU. (Der er 1 til salg på Ebay i USA, men de sendes ikke til DK).
Men du kan købe masser med "Jack-stik", og så må du nok selv sørge for udskiftning af stik.
Stikkene hedder "modular plug", og kan købes i mange varianter.

#2 der er øjensynlig 4 ledninger, men 6 ben i stikket.
Ben 3-4 er minus, og 5-6 er plus.
Avatar billede Andypants Nybegynder
26. september 2014 - 12:52 #4
:)