Avatar billede Frank1212 Nybegynder
17. juni 2014 - 00:21 Der er 4 kommentarer

HJÆLP!

Hvad kan jeg gøre?

Hej alle sammen, jeg vil høre, jeg har lige været ude for en sendte mig en falsk kvittering over email og snød mig for fifa coins, kan jeg gøre noget ved det, spore ip eller noget, han havde en falsk facebook bruger?
Avatar billede shako Novice
17. juni 2014 - 08:07 #1
I teorien kan det godt lade sig gøre, men det involvere alt for meget besvær (politiet skal involveres) til at have med at gøre.

Så med mindre der er tale om et stort beløb, kan det nok ikke betale sig.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. juni 2014 - 08:19 #2
Hvordan betalte du (har spillet FIFA siden 1998-udgaven, så det er muligvis et dumt spørgsmål)?
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juni 2014 - 10:21 #3
Du kan starte med at skrive flere detaljer så vi faktisk kan hjælpe fremfor at du spilder folks tid. (Vi får jo ikke løn for denne hjælp).
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. juni 2014 - 11:31 #4
har spillet FIFA

skulle have været

har IKKE spillet FIFA

:-)