Avatar billede Emil3129 Novice
16. juni 2014 - 13:17 Der er 2 kommentarer

Lidt OFF Topic men håber i vil hjælpe (Ferie penge)

Jeg er 15 år og har arbejdet på en bondegård i godt 1,5 år :)
På min danløn seddel står der jeg har 2500 i feriepenge men på borger.dk står der jeg ikke har nogle og har snakket med min chef og han har betalt hvad kan der være gået galt ? :)
Avatar billede anedi Ekspert
16. juni 2014 - 13:43 #1
Du skal vide, hvor dine feriepenge er. Enten kan de være indbetalt til en feriekonto ordning af din arbejdsgiver, ellers er de stadig hos din arbejdsgiver.
Hvis din arbejdsgiver har indbetalt dem til Feriekonto burde du kunne se dem på Borger.dk.

Kontakt evt. Feriekonto: https://www.borger.dk/Sider/Feriekonto-kontakt.aspx, for at høre om de har modtaget nogle indbetalinger i dit navn.

Vh
Anedi
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. juni 2014 - 08:21 #2
Og når du har fået styr på feriepengene, skulle du måske lige tage et kig på denne liste:

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Emil3129

;-)