Avatar billede Mynjes Nybegynder
09. juni 2014 - 11:50 Der er 10 kommentarer

windows 8 update

Hej eksperter

Jeg har et stort problem med at opdatere win 8 til 8.1 jeg har en Asus ul30v den vil ikke starte efter opdatering, jeg kan se at det er et gennerelt problem.
Hvordan kommer jeg tilbage til den præinstallerede version win 7.
hvis jeg ikke kan få 8 teren til at virke.

vh Eivind
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2014 - 12:34 #1
Hej og velkommen til.
Hvor langt kommer den?
Har du oprettet de recovery diske man bliver opfordret til til din Windows 7?
Har du en opgraderings cd med Windows 8.0 på?
Avatar billede Mynjes Nybegynder
09. juni 2014 - 15:16 #2
Hej
Jeg kan ikke starte op står med blå skærm.

Har prøvet at reboote med cd'er i det vil systemet ikke.
Jeg har Win 7 som pre installation og Win 8 medtaget direkte fra nettet.
Hvordan kan jeg gen aktivere Win 7 eller bedre hvordan kommer jeg videre med Win 8
Venlig hilsen Eivind
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2014 - 20:36 #3
Hvilke cd'er det det du rebooter med?

Din preinstallation af Windows 7 skal du ikke regne med du kan bruge længere, da du sandsynligvis ikke har mulighed for at komme ind på den fra din bootskærm længere. Det er derfor jeg spurgte om du havde lavet systemgendannelses diske til den oprindelige Windows 7 som var preinstalleret.
Avatar billede Mynjes Nybegynder
09. juni 2014 - 21:13 #4
jeg kan desværre ikke finde denne cd. Jeg har kun produkt key en. til win 7
vh Eivind
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2014 - 21:56 #6
Hmm Du skal jo nok have slettet den Windows 8 installation før du kan installere Windows 7 igen. Den vil brokke sig fordi du nedgraderer.
Det kan gøres ved at overskrive disken, eller formatere den fra anden pc, hvor den sættes som slave i dette system.
Man kan overskrive disken med Active Killdisk.
Avatar billede Mynjes Nybegynder
09. juli 2014 - 09:20 #7
Hej 220661

Undskyld det langsomme svar.

Det er på min Asus UL 30v jeg har problemer med win 8 så jeg kan ikke lige gøre den til slave.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte helt forfra har både en win 7 key og en win 8 key kan det lade sig gøre?

Vh Eivind
Avatar billede Mynjes Nybegynder
24. juli 2014 - 16:23 #8
Hej
Jeg har opgivet Win 8 og er gået tilbage til mit oprindelige Win 7.
Vh Eivind
Avatar billede Mynjes Nybegynder
23. november 2014 - 14:48 #10
tak