Avatar billede juliere Nybegynder
03. juni 2014 - 22:26 Der er 7 kommentarer

Hvorfor opretter den ny fane??

Hejsa..

Jeg er indehaver af en macbook pro og er tilhænger af safari, som browser. Jeg har gjort brug af safari, i knap 3 år og det har altid været så lige til - men pludselig, helt uforklarligt er den begyndt på noget mystisk...

Hvis jeg f.eks. søger på google og klikker på et hvilket som helst link for at søge information o.lign. så åbner den en helt ny fane, de faner hober sig hurtigt op. Kunne meget bedre lide den "gamle" måde, i ved klikker på linket ryger direkte fra google og ind på siden for at tjekke den ud og søge de informationer man skal og så pænt hoppe tilbage for at starte forfra - hvis i forstår??
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juni 2014 - 23:21 #1
Internet Indstillinger Faner fjern flueben i opret altid på ny fane når der oprettes
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. juni 2014 - 09:40 #2
Det er en indstilling du har fået sat på hos Google. Sådan afhjælper du det:

1) Foretag en søgning på Google
2) På resultatsiden i toppen ude til højre klikker du på tandhjulet
3) Klik på Søgeindstillinger
4) Fjern markering i feltet "Åbn hvert udvalgt resultat i nyt browservindue"
5) Tryk på Gem
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2014 - 09:55 #3
Så vil jeg da også skære det ud i Pap!!!!
http://gratisupload.dk/vis_billede/711003/
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. juni 2014 - 10:13 #4
Poko1 > Hvis det kun er på google, er det jo netop ikke i Internet Indstillinger man skal ind i, hvorfor jeg synes det var relevant med #2.

Men hvor spørgers problem helt præcist ligger fremgår ikke entydigt. Men nu har spørger, da 2 mulige løsninger
Avatar billede juliere Nybegynder
05. juni 2014 - 16:47 #5
Tusinde tak moddi100! Det var virkelig en stor hjælp!!!
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. juni 2014 - 17:00 #6
Så lidt :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. juni 2014 - 17:03 #7
Kan se du er ny herinde, så du får lige et link til hvordan du lukker dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Dybest set skal du blot accepterer det svar jeg lige har lavet, så er det faktisk klaret.