Avatar billede nemlig Professor
03. juni 2014 - 10:55 Der er 6 kommentarer

Mobil databank til backup i ødemarken

Hejsa.
Jeg fotograferer og filmer en del, og skal på på et trek, og hvor jeg skal bære mit eget isenkram.
Min tanke var, at jeg, til mit kamera, medbringer 4 x 64Gb SD-kort, men kom så til at tænke på, om jeg kan nøjes med 1 kort og medbringe en databank, hvor jeg løbende kan kopiere fra kort til databank.

Findes der en mobildatabank, der er batteridrevet, og hvor man kan kopiere indholdet fra SD-kortet over på databanken?
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juni 2014 - 11:04 #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juni 2014 - 11:10 #2
Avatar billede nemlig Professor
03. juni 2014 - 11:26 #3
Mange tak, ja der er mange at vælge imellem.
Smid et svar :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juni 2014 - 11:33 #4
Jeg har ingen erfaring med dem, så aner ikke om den ene er bedre end den anden. Så lad da bare spørgsmålet være åbent og se om der er nogle der rent faktisk har bedre inputs. :o)
Avatar billede nemlig Professor
05. november 2014 - 20:51 #5
Hej Jakob. Det er lukketid. Smid venligst et svar.
Avatar billede nemlig Professor
16. januar 2016 - 12:05 #6
Oprydning..... Jakob, smid et svar (og godt nytår).