Avatar billede jevertheman222 Nybegynder
31. maj 2014 - 23:27 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Wordpress

Hej jeg ved ikke om dette ligger det rigtige sted, ellers må I lige sige til, men jeg har for noget tid siden købt mig et domæne hvor jeg så har fået One.com som webhost, og det kører også ganske fint, men jeg har et problem med at jeg ikke synes der er nok themes og plugins at vælge imellem hos one.com og man kan desvære ikke downloade themes når man har det der, men så fik jeg en guide fra one.com til hvordan man kunne sætte det op så jeg kunne få andre themes, eneste problem er bare at jeg ikke rigtig fatter at skulle lave sådan noget.. Så hvis der er en som ville kunne hjælpe mig med at få det op og kører, måske via teamviewer eller hvor man måske guider mig over skype så ville jeg være glad..  Håber på nogen svar..
Avatar billede sky Nybegynder
01. juni 2014 - 10:36 #1
Du kan hente temaer fra andre websites - enten gratis eller betalings temaer.

F.eks. Themeforest.net - der er masser af temaer at vælge imellem. Forsøg at definere, hvad du vil vise på dit websted - og hent så et tema, der nogenlunde passer hertil ( blog, webshop, billeder, videoklip m.v.).

Dem udpakker du så på din PC og den mappe, der kommer frem med temaets navn, uploader du via FTP ( f.eks. Filezilla ) til den mappe på dit websted, der hedder content - themes.

Så kan du efterfølgende vælge temaet i Wordpress.

Nogle temaer kan også hentes direkte via WP, men FTP upload synes jeg virker bedst.

Skype tror jeg ikke vil virke, mens Teamviewer nok er bedre - så kan du se hvordan det kan gøres.

Du har IKKE brugt one.coms one-click installer - vel ? :-)
Avatar billede jevertheman222 Nybegynder
02. juni 2014 - 21:36 #2
Jo har jeg nemlig, derfor jeg gerne vil have hjælp til at få noget op at kører måske helt fra bunden ? :) Men altså jeg har fået den nyeste opdatering af wordpress inde hos One.com her for nogle dage siden.. Men jeg kunne bare godt tænke mig at få lavet noget der ser godt ud :)