Avatar billede klatten Nybegynder
17. august 2001 - 14:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til ADMIN

Hvis detstyrer.dk er blevet slettet (hvilket jeg ikke mener er fair) vil jeg absolut ikke beholde point.

Ref http://www.eksperten.dk/spm/99441
Avatar billede hotpop Novice
17. august 2001 - 21:07 #1
Behold dem da :) admin sagde jo dod for det :)
p.s. derstyrer.dk overholdt ikke reglerne, kan godt forstå han blev slettet.
Avatar billede hotpop Novice
17. august 2001 - 21:07 #2
dod = god
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. august 2001 - 22:29 #3
Jeg vil sige det er fornuftigt af dig at du aflevere point til admin. Ellers kunne det være jeg ville begynde og brokke mig.
Var i en noget ligende situation, jeg handlede i den \"lige så gode tro som du gjorde i spørgsmålet\" og der kunne admin ikke sige ok, hvorfor fatter jeg ikke en meter af. Spørgsmålet er ligeså nemt som det du har svaret på - På retfærdigvis selvfølgelig. Admin dømte mig til og aflevere point, UDEN og slette bruger, UDEN og give mig en grund.

http://www.eksperten.dk/spm/95835
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. august 2001 - 22:30 #4
( Den bruger der var spørger i det spørgsmål samt en nybegynder som jeg ikke havde lagt mærke til - Jeg ser ærlig talt ikke hvorfor det skal være mit ansvar og holde øje med om det er en ny bruger eller ej )
Avatar billede klatten Nybegynder
18. august 2001 - 01:35 #5
hotpop>
Jeg takker for din gode hensigt, men jeg mener at det er dobbeltmoralsk af admin at slette detstyrer og samtidig lade mig beholde point. Jeg vil sende admin en mail og henvise til dette spm. Troede faktisk at de automatisk ville kigge i denne kategori ;-).

Det korte af det lange er, at jeg er fløjtende ligeglad med +/- 300 point. Jeg formåede at hjælpe detstyrer med hans hjemmeside og det blev han glad for. Han blev så glad, at han ville belønne mig ekstra, hvilket vel på en måde var \"smigrende\". Derfor tog jeg også umiddelbart imod point i første omgang. Jeg havde nok lige hovedet under armen og kunne ikke huske eksperten\'s paragraffer til punkt og prikke...og det kunne detstyrer desværre heller ikke (kigger man på hans point, ses det også, at han ikke har haft måneder til at studere dem i.)

Hvem her kan egentlig remse samtlige regler op (i grove træk) uden at kigge efter først???

maniacdog>
......derfor min kommentar \"ikke fair\". Når man jokker i spinaten på arbejde, bliver man vel ikke sparket ud af døren 2 minutter efter????

Jeg har nu emailet til destyrer og tilbudt min hjælp til diverse, skulle han få brug for det.

Den eneste måde jeg kunne drømme om at beholde point\'ene var, hvis detstyrer igen blev oprettet at admin. Dette ville dog forbavse mig........

...så ADMIN tag dem venligst !!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. august 2001 - 17:09 #6
Done!