Avatar billede lurup Ekspert
28. maj 2014 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med HDMI forbindelse

Har en underlig problem-
Jeg kan ikke få en Infoskærm til at fungere som den skal.
Den visker ikke noget.
Jeg har en 42 " skærm som en beregner til infoskærm fra Philips.
Så har jeg købt en mini pc fra Gigabtta som også er beregnet til formålet ( model Brix)
Hvis jeg sætter mini pc til en anden skærm virker det med det samme

Hvis jeg sætter en anden pc til min infoskærm virker det også med det samme.
Har prøvet med 3 forskellige HDMI kabler

Nogle der kan hjælpe ??
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2014 - 09:36 #1
find den fysiske opløsning på philips-skærm. På en anden skærm og Brix vælger du nu denne opløsning, og om muligt låser den. Og så evt en lille bøn til it-guderne.
Avatar billede lurup Ekspert
29. maj 2014 - 10:10 #2
Hej

Mener du det er de 2 opløsninger der der kan drille
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2014 - 11:13 #3
Philips kommunikerer nok ikke sine data til Brix, som så ikke ved hvad den skal gøre. Derfor lås Brix til en opløsning, så den altid kører på den.
Avatar billede lurup Ekspert
08. juni 2014 - 10:24 #4
Købt ny pc...det virker