Avatar billede Jannickhess Professor
27. maj 2014 - 03:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vistaprint hjemmeside? uploade foto problem??

Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg uploader billeder til min Hjemmeside, det vil den bare ikke, hvad gør jeg forkert, det ser jo ud til at det er nemt, men det virker bare ikke - nu kan jeg desværre ikke tale Engelsk, eller kunne jeg bare ringe dem op og spørge dem ad.

Men er der nogen herinde, der ved hvordan jeg uploader mine egene fotos ind på den hjemmeside jeg har oprettet?

JH
27. maj 2014 - 13:31 #1
Normalt kan det gøres via FTP eller en upload formular (via en hjemmeside).
Avatar billede Jannickhess Professor
27. maj 2014 - 23:08 #2
Hejsa TheBlackknight.

Ja men det bruger de ikke der, men i dag virker det fint det var åbenbart nogle problemer de havde i går.

Jeg bruger et ftp program, til nogle af mine andre hjemmesider, så disse kender jeg godt.

Men her laver man Hjemmesiden direkte hos dem med det samme, med et hjemmeside designer program på nettet.

Men tak for dit svar.

Jeg lukker ?