Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. maj 2014 - 21:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En bestemt hjemmeside vises i en forældet version

Jeg har besøgt siden syc.dk
Der står at de skal sejle til Kiel i 2014...
Når jeg så vælger Kapsejlads, så kommer jeg til en side som indeholder noget fra 2013.
SYC siger at deres kapsejladsside er opdateret med 2014 indhold, men jeg (og et par andre ) kan ikke se det opdateret indhold.
Hvorfor?
Jeg bruger Chrome på Win 7.

Er det min browser der fejler eller hjemmesiden.
Du må gerne lægge en kommentar om hvordan du ser siden 10½3 eller 2014 inhold på siderne som kommer når men vælger noget i topmenuen på syc.dk

Jeg får ikke vederlag for antal besøg på siden :-)
Avatar billede FastEthernet Novice
26. maj 2014 - 22:06 #1
Prøv at rydde din cache (Ctrl+Shift+Delete) og se om du så ikke får den nye side frem.
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. maj 2014 - 22:08 #2
Jeg ser dette: http://imgur.com/VDaIbNS
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. maj 2014 - 22:08 #3
CTRL + F5 (force reload af siden)
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. maj 2014 - 22:27 #4
http://www.syckapsejlads.dk/
Der ser jeg stadig "races 2013" efter at prøvet #1 og#3
Jeg ser ikke det samme som #2.
Ctrl+Shift+N giver følgende besked:
Har det nogen betydning?

Du er i inkognitotilstand. De sider, du ser på faner i inkognitotilstand, gemmes ikke i dine browserhistorik, i dine cookies eller i din søgehistorik, når du lukker alle fanerne i inkognitotilstand. Alle filer, du downloader, eller bogmærker, du har tilføjet, gemmes.

Du er dog ikke helt usynlig. Browsing i inkognitotilstand er ikke skjult for din arbejdsgiver, din internetudbyder eller de websites, du besøger.

Få flere oplysninger om browsing i inkognitotilstand.
Da Google Chrome ikke kontrollerer, hvordan udvidelser håndterer dine personlige data, er alle udvidelser blevet deaktiveret for inkognitovinduer. Du kan aktivere dem igen enkeltvis i udvidelsesadministratoren.
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. maj 2014 - 22:31 #5
Prøv at besøg siden via hidemyass.com hvordan ser det ud?
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. maj 2014 - 22:51 #6
Så ser jeg stadig 2013 versionen af siden.
27. maj 2014 - 06:47 #7
Det er meget simpelt:  Den engelske version af hjemmesiden indeholder 'races 2013' og den danske version 'kapsejlladskalender 2014'.  Du skal vælge det danske flag øverst i menu linjen, og så skal du bede klubben opdatere også deres engelske version.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. maj 2014 - 08:40 #8
Godt spottet Christian. :o)