Avatar billede andersdd123 Nybegynder
26. maj 2014 - 02:07 Der er 7 kommentarer

ved det intet med emnet har men skal bruge akut hjælp

skal løbe hjemmefra til Pittsburgh. nogen ideer eller tips?

besvar hurtigst muligt tak.
Avatar billede andersdd123 Nybegynder
26. maj 2014 - 02:07 #1
og er 13
Avatar billede Blueeyez Mester
26. maj 2014 - 07:51 #2
Lad være. Du får intet godt ud af det..
Avatar billede Slater Ekspert
26. maj 2014 - 10:09 #3
Du er 13 og vil fra Danmark til USA alene og uden støtte?

Har du nogen penge? Har du nogen at bo hos der? Billetten i sig selv er ikke billig, og du kommer ikke dertil på tomlen - og når først du er fremme, hvad så?
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2014 - 10:22 #4
Køb et par ordentlige løbesko - det er en lang tur :)
Avatar billede chris30 Nybegynder
26. maj 2014 - 13:10 #5
der er knap og nap 6.800 km (lige linje) mellem københavn og Pittsburg. Jeg vil råde dig til at tage svømmefødder på da over 5.000 km af de 6.800 består af vand og løbesko er ikke super gode til at forcere det.

alternativt kan du købe en billet, men det er et krav at du har en voksen med (hvilket ødelægger lidt ideen i at løbe hjemmefra) og prisen på 9.000 kroner for en flybillet er heller ikke særlig fed (man kan sgu få meget slik for 9.000 kr. i grænsebutikkerne eller i Sverige ca. 200-250 kg)

jeg vil vurdere at det hverken økonomisk, juridisk eller slikmæssigt kan betale sig at løbe hjemmefra
Avatar billede finb Ekspert
26. maj 2014 - 15:10 #6
Hvad med skole-udveksling ?
Udvekslings-elev ?
Hvis du bare gerne vil væk fra,
hvor du er nu,
så spørg kommunen,
måske kan de finde
en adoptivfamilie i Danmark.
Avatar billede Nicholas Martins Praktikant
08. maj 2017 - 01:44 #7
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin