Avatar billede ninachristensen Nybegynder
15. maj 2014 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skjule underliggende rækker ved visning

Hej,

Jeg har lavet en plan hvor række D6 - H6 har overskrifter og underlæggende rækker.

Ligelede har rækker D12 - H2 overskrifter og underliggende rækker.

Hvis jeg gerne vil nøjes med at se række D6 - H6 og række D12 - H12, hvordan kan jeg så klikke på de rækker, så rækker herunder bliver skjult og kan klikkes frem igen herefter?

VH
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
15. maj 2014 - 13:45 #1
Hej

Jeg ville muligvis bruge Gruppér funktionen til dette.

Vælg Række 7-11 og Gruppér dem

I 2013 udgaven ligger funktionen under fanen "Data"

Så skulle du meget gerne få en knap ved siden af rækkenummeret hvor du kan trykke - eller + alt efter om de skal skjules eller vises.

Er det noget i den stil du mener? :)
Avatar billede ninachristensen Nybegynder
15. maj 2014 - 14:42 #2
Præcis - tak
Avatar billede ninachristensen Nybegynder
15. maj 2014 - 14:43 #3
hov smid lige et svar så du får point
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
15. maj 2014 - 14:46 #4
Her er et svar :-)