Avatar billede jcr18 Professor
10. maj 2014 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

router/zyxel-p-2812hnu-f1 firmware opdatering?

Jeg har denne her router: https://www.fullrate.dk/kundeservice/bredbaand/router/zyxel-p-2812hnu-f1 og synes ikke altid at mit trådløse virker optimalt.
Tænke på om der mon fandes en nyere firmware udgave. Har forgæves forsøgt at finde den på nettet uden held.
Måske er der en sagkyndig herinde der kan linke mig til den?
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. maj 2014 - 21:23 #1
hvordan er placeringen af routeren og hvor mange andre netværk er der evt. i nærheden? Hvis det er flere netværk i nærheden kan de skabe lidt opgaver hvis de fungere over samme kanal.
Avatar billede jcr18 Professor
10. maj 2014 - 21:37 #2
Den er placeret i samme rum som den stationære pc og der er ikke andre trådløse netværk i nærheden.
Kan fint få forbindelse til min bærbare men der er problemer med forbindelse til ipad samt mobilos.
Prøver at nulstille routeren og ser om det hjælper.
Avatar billede jcr18 Professor
24. juni 2014 - 10:17 #3
ping