Avatar billede Jannickhess Professor
04. maj 2014 - 08:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nas Dlink - kan ikke logge ind på netværket?

Jeg har et, problem jeg kan ikke logge ind på min Nas.
under Netværks placeringer,
Der er et rødt krys indover, og der sker intet når jeg klikker på backup(\\192.xxx.x.xxx)

Håber, nogen kan hjælpe, mig med dette problem.

Hvis, det senere lykkedes at få hjælp, herinde til at kunne logge ind her, så kunne jeg også godt, tænke mig at folk jeg kender kan logge ind på deres side, på min Nas, og hente filer.
med deres passwords.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 14:06 #1
Jeg har fundet løsningen på det nu,
men det er vidst for personligt hvad ip adressen er.

JH

Lukker ?
Avatar billede MADOlsen Forsker
19. september 2014 - 14:14 #2
Hvis det bare er den lokale IP, du taler om (192.168.x.x), så bare rolig, den kan vi andre ikke bruge til noget som helst :-)