Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2014 - 17:56 Der er 2 kommentarer

PC reserverer for mange Ram til hardware

Hejsa.

Jeg købte for nogle år siden en PC ved jer, og har for nyligt skiftet Ram i den da den var begyndt at blive langsom når jeg spillede spil (Diablo 3). Efter at have fordoblet antallet af GB er der ikke sket den store forskel, og jeg kan se at den reserverer halvdelen af mine Ram til hardware, hvilket jeg finder underligt når min kammerats kun gemmer få MB.

PC:
Win7 Ultimate 64 bit.
2x4 GB Ram (og de er indsat korrekt efter samme farve).
Grafikkort: AMD Radeon HD 6800.
Bundkort: GA-P55M-UD2.

Jeg har forsøgt at tjekke boot indstillingerne, men der er ikke flueben ved "limited", så det skulle ikke være problemet. Jeg har deaktiveret funktionen Superfetch, men det har heller ikke hjulpet noget.

Kan i hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2014 - 17:57 #1
Jeg kan linke et screenshot om nødvendigt.
01. maj 2014 - 21:56 #2
Tjek din første thread - http://www.eksperten.dk/spm/994128