Avatar billede leif Seniormester
17. august 2001 - 11:19 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Publisher2000 - Skæremærker

Jeg er igang med at lave nogen visitkort i Publisher, nu vil jeg gerne printe dem på ganske almindeligt pap istedet for forperforede kort, der koster det vide ud af øjnene. Men når jeg udskriver laver den ikke nogen mærker som jeg kan skære efter, lan man ikke få den til det ???

Jeg har brugt \"Tomme publikationer\", Visitkort.

/leif
Avatar billede leif Seniormester
17. august 2001 - 11:20 #1
P.S.: Hvis du kender en HP 8500 (Farvelaser) hvor tykt papir kan den tag ???
Avatar billede ralphwr Nybegynder
17. august 2001 - 13:10 #2
Jeg ville dele a4 arket op i kolonner og rækker (arranger>layouthjælpelinier) og samme sted sætte margen ned til det din printer kan klare.
Dernæst laver du eet visitkort og slutter med en ramme omkring(til at skære efter). Du markerer det hele op (tekst, ramme, billede, logo) og sætter de to \"puslespilsbrikker\" sammen (med et museklik) og kopierer og sætter ind lige så mange kort du nu skal bruge.
Undgå mellemrum mellem de forskellige kort, det giver blot dobbelt så meget skærearbejde.
Husk at layouthjælpelinierne IKKE bliver printet ud

Ralph
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2001 - 23:00 #3
Takker, ralphwr.

Fandt ud af det. Fik dem skåret prof. istedet for.

Men vil da overveje det du skrev der, til en anden gang.