Avatar billede Slettet bruger
26. april 2014 - 21:02 Der er 1 kommentar

Hotmail log af

Hejsa.

Den gang xp var fremme brugte jeg Hotmail, og tænkte ikke så meget over at logge af hver gang jeg brugte en udecomputer, jeg har selfølgelig ikke krydset af i husk mig, men hvis jeg har lukket vinduet i stedet for at logge af regner jeg med at det nogle gange kan åbnes igen, hvis computeren forbliver tændt, hvis den er lukket ned regner jeg med den skal logge på igen, er det korekt?
26. april 2014 - 23:43 #1
Det er svært at kunne sige med 100% sikkerhed da indstillinger af computeren, browseren, brugen af Hotmail og versionen af Hotmail har indflydelse på svaret.

Men generelt så vil en cookie blive sat og holde din session i live (det har været op til 24 timer for Hotmails vedkommende) selvom du lukker browseren. Hvis computeren slukkes og tændes igen, hvorefter Hotmail tilgås kan den sagtens være logget ind, men som sagt så er det afhængigt af computer, browser... indstillinger.