Avatar billede Chonder Juniormester
25. april 2014 - 13:33 Der er 1 kommentar

"Fjernenheden eller -ressourcen tillader ikke forbindelsen"

Hej
Jeg har de seneste par dage haft nogle problemer med at spille computerspil som "LoL" og "Diablo".
Internettet virker fint hvis jeg bare surfer på nettet, men så snart jeg prøver at åbne et spil, siger den fejl, af den ene eller den anden grund.
Derefter prøvede jeg a lave en fejlfinding i internettet, og der siger den "Fjernenheden eller -ressourcen tillader ikke forbindelsen".
Hvis jeg så klikker på detaljer siger den "Enheden eller ressourcen (127.0.0.1) er ikke konfigureret til at tillade forbindelser på port "6853"."
Aner ikke hvad det vil sige, og håber virkelig at i har en løsning til problemet.. :)
Alle foreslag er velkommen.
Avatar billede sonalias Seniormester
05. maj 2014 - 13:13 #1
Lyder som om dit antivirus / firewall program blokere for disse spil. Deaktiver dine programmer indtil du identificerer hvilket program der er tale om. Typisk forekommer dette hvis du har flere firewalls aktiveret (Windows + et andet).