Avatar billede Slettet bruger
15. april 2014 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne opdateringer fra 8.1

Som mange andre har jeg ikke kunnet installere en nødvendig opdatering: Windows 8.1 Update til x64-baserede systemer (KB2919355)
Denne opdatering forudsætter 5 andre, som er installeret. Spørgsmålet er, om en af dem har fejl.
Jeg vil derfor afinstallerer dem fra windows update.
Det skulle lade sig gøre ved at markere en opdatering og trykke på Fjern en opdatering. Det kan det bare ikke. Fjern knappen er helt død. Men måske er der nogen som har en ide?
Avatar billede sky Nybegynder
15. april 2014 - 12:55 #1
Brug systemgendannelsen - så er den væk.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2014 - 13:05 #2
Tak jeg bruger ikke systemdendannelse, fordi jeg bruger Acronis Image.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2014 - 13:49 #3
Dropper spørgsmålet. Prøver om jeg kan opgradere fra w7 eng. m. upgrade DVD.