Avatar billede ralphwr Nybegynder
17. august 2001 - 08:57 Der er 1 løsning

Lotus Organizer 6.0

Jeg har store problemer med subj (LO6)

Jeg downloadede programmet for ½ år siden, og efter et par uger betalte jeg 53$ og fik lov til at downloade en såkaldt unlock key. Herefter skulle denne nøgle godkendes, det foregik helt automatisk første gang jeg åbnede LO6.
Men så i sidste uge formaterede jeg mit C-drev (LO6 ligger på D)også skulle \"nøglen\" godkendes igen. Men jeg kan ikke komme ind på siden mere (http://206.135.186.84:80/zltrans)?
Findes der andre måder jeg kan få åbnet LO6 på?
Jeg har diverse licensfiler liggende på min PC, jeg ved blot ikke hvad jeg skal gøre ved dem? Jeg kunne forestille mig at der skal lægges nogle værdier forskellige steder i regedit, men hvad og hvor?

Alternativ løsning kunne være en patch som tillader LO97 at køre på Athlon 1,3 Ghz, den påstår at diverse *.dll filer ikke findes, selvom de er de rigtige steder.

venligst
Ralph
Avatar billede ralphwr Nybegynder
20. august 2001 - 08:08 #1
Jeg svarer selv, der er åbentbart ingen der kan finde ud af det.

Iøvrigt kan jeg kun finde dette spørgsmål ved at søge direkte efter det?