Avatar billede Slettet bruger
09. april 2014 - 17:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Update til win 8.1 kan ikke fuldføres.

Nu har jeg brugt mere end 3 timer på at updatere 8,1.
Det drejer sig om "8.1 Update til x64baserede systemer (KB2919355)"
Opdateringen bliver hentet og installationen går i gang. Men når installationen er næsten færdig, kommer denne besked "Vi kunne ikke fuldføre opdateringerne fortryder ændringerne. Sluk ikke computeren" Hvorefter alt rulles tilbage til hvor jeg startede. 2 gange har jeg kørt det hele igennem, uden at det lykkedes.
Når jeg nu ser på windows update, står den samme fil til opdatering.
Er der nogen, som har oplevet noget lignende?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2014 - 21:17 #1
Det er totalt absurt. Jeg får besked fra Microsoft om, at der er en vigtig opdatering jeg bør installere. Og den opdatering er netop ovenstående, som ikke kan installeres;-(
Avatar billede jenscarlo Juniormester
10. april 2014 - 06:06 #2
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 10:44 #3
Tak for dit link. Ja den artikel havde jeg set, og det er jo så frustrerende, at jeg ikke har nogen ide om hvorfor den opdatering ikke kan fuldføres. Jeg har nu prøvet 3 gange.
Der var egentlig 6 opdateringer. De andre 5 opdaterede jeg for sig selv, så der kun var problem opdateringen tilbage. Og den står nu permanent som vigtig opdatering.

Windows 8.1 Update for x64-based Systems (KB2919355)
Download size: 887.6 MB
Avatar billede jenscarlo Juniormester
10. april 2014 - 12:55 #4
har du prøvet at hente den manuelt,hvis ikke shttp://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=42335å er her et link-.det er før lykkes for mig at installere manuelt når update svigter.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
10. april 2014 - 12:58 #5
Linket virker ikke,men det er på Microsoft download hjemmeside,man kan søge efter den.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 15:28 #6
Jeg kan ikke se hvor den downloads skulle være.
Jeg vil nu, som sidste forsøg køre ovenstående opdatering på en Sata disk - før var det en SSD. Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle gøre nogen forskel, men så har jeg prøvet alt
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 17:35 #7
Samme negative resultat. Nu kan jeg godt være bekendt at give op.

Tak for dine indlæg:-)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 20:36 #8
Ps. Jeg fandt den side med opdateringer fra Microsoft, og hentede 5 opdateringer. Alle 5 blev fint installeret, men da alt var konfigureret 100% kom den sædvanlige meddelelse om at det ikke var lykkedes:-( Windows 8.1 er sgu et surt bekendskab.
http://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=42335
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 12:24 #9
System Update Readiness plejer at løse de sværeste opdateringsproblemer.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool

Ellers prøv at nulstille opdate.
http://support.microsoft.com/kb/971058/da

Windows 8.1 er sgu et surt bekendskab.
Min næste computer bliver en MAC
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 19:47 #10
Dit første link viser desværre ikke muligheden for win8.1.
Det andet kan jeg se på senere.
Jeg har( på en anden HDD)  kørt hele den lange tur fra win 7 (som jeg desværre ikke har nøglen til, ellers var jeg bestemt stoppet her) over win 8.0 upgrate med over 160 opdateringer.
Nu skulle alt være klar til den nyeste opdatering til win 8.1.
Men når jeg går ind på opdatering, er der ikke mere. Den krævede opdatering er der slet ikke. Og forstår ikke en skid;-(
Jeg har en reserve computer med Linux Mint, som kører fint, måske skulle man droppe alt det Microsoft lort? Problemet er bare, at jeg har flere betalings programmer, som næppe kan køres fra Linux.