Avatar billede tipman Juniormester
06. april 2014 - 21:15 Der er 3 kommentarer

Windows 8.1 FTP upload

Jeg har et problem med at FTP upload stopper, det er uanset om jeg uploader fra Lightroom eller Filezilla. Jeg har ikke problemet fra andre computere til samme FTP sted. Det må ligge i Win 8.1 Nogen bud på hvad der kan være galt?
Kan læse at andre har haft disse problemer i 2013, men jeg kan ikke finde nogen løsninger.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2014 - 08:42 #1
det er ikke altid, at wifi registrerer ftp-data og derfor kan strømstyring lukke ned for kortet (da det ikke er i brug).
I strømstyring sæt usb til 100% og trådløs netværkskort til maksimal ydeevne. Genstart, og test.
Avatar billede tipman Juniormester
07. april 2014 - 11:41 #2
Det er desværre et problem som opstod ved installation af Windows 8.1 og jeg har også problemet når jeg benytter kablet internet.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2014 - 12:05 #3
stadig i strømstyring - deaktiver slumre- og dvaletilstand.