Avatar billede anri Novice
27. marts 2014 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Scope_Identity() returnerer NULL

Hej..  Følgende query returnerer NULL, og jeg begriber ikke hvorfor.
I tabellen Files er der en kolonne der hedder ID. Det er en INT og oen er sat til at være Identity column (med auto increment).

DECLARE @NewGuid UNIQUEIDENTIFIER;
SELECT @NewGuid = NewID();
INSERT INTO OrderItems (Guid, OrderID) VALUES (@NewGuid, @OrderID)

INSERT INTO Files (CreatorID, FileName, FileType, OrderItemGuid) VALUES (@CreatorID, @FileName, @FileType, @NewGuid)
                        SELECT SCOPE_IDENTITY()
Avatar billede Syska Mester
29. marts 2014 - 13:17 #1
Kan du få det til at virke for andre tables eller fejler det altid?

Hvordan ser din table ud for Files? ( SQL Scriptet som opretter den )
Avatar billede anri Novice
30. marts 2014 - 10:24 #2
Sorry.
Min query virkede fint, der var fejl i den omkringliggende kode.

Jeg trækker ydmygt spørgsmålet tilbage.