Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. august 2001 - 23:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Max antal pointt per spm/Inflation!

Admin
hvad med at der snart kom et loft på skal vi sige 100 point per spm... det ville give mulighed for at forhindre(eller sinke) folk i at snyde.. og man undgår også inflation....
som tilfælde på inflation kan siges:
http://www.eksperten.dk/spm/99301

/Mvh www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 23:28 #1
lidt sent... lig loft på og det er helt umuligt at nå Erik/Makse *g*
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. august 2001 - 23:28 #2
der er faktisk 14 åbne spm\'s på eller over 100 point i bare de 50 første!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. august 2001 - 23:30 #3
ljweb >> faktisk ikke....
hvis du kigge rpå mange af de spm\'er hvor EJ deltager.. liger han ofte kun en kommentar!
16. august 2001 - 23:34 #4
Det er nu et faktum, at de dyre spørgsmål trækker nogle rigtig gode guldkorn ud af super-eksperterne af og til. Det ville være gældende i lige så høj grad, hvis du højest kunne tjene 100 point.
Avatar billede tmceu Praktikant
16. august 2001 - 23:38 #5
Åh nej, ikke nu igen! Jeg har kun været registreret bruger her i omkring en måned, men det føles helt ærligt som om jeg allerede har set dette forslag alt for mange gange.

Jeg har ud fra tidligere diskussioner omkring det samme forslag kunnet forstå, at det for ikke så længe siden er besluttet af admin, IKKE at ville lave loft på points og derfor mener jeg det er lidt tåbeligt at blive ved med at foreslå det.

Men skal det endelig afgøres, kunne man jo foreslå admin at lave en afstemning blandt brugerne om dette én gang for alle.

Min personlige mening er, at det er lige så smart at lave loft på points som det er realistisk at mælk bliver ved med at koste en femmer!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. august 2001 - 23:38 #6
nu kan jeg kun tale for mig selv, men efter et stykke tid holdt jeg op med at kigge på hvor mange point der var til et spm.. men kiggede mere på kategorien! går mere efter æren end efter pointne!
16. august 2001 - 23:46 #7
webmasterdk->Det eneste der adskiller Eksperten.dk fra f.eks. diverse newsgroups er point\'ene (og sproget).
Hvis ikke point\'ene var her, vil det da langt hen ad vejen være mere formålstjenligt at benytte newsgroups, som trods alt har 5 mia potentielle modtagere mod ekspertens 5 mill.
Avatar billede blazer Nybegynder
16. august 2001 - 23:47 #8
det guldkorn som jeg fik i dette tilfælde var et utroligt godt et...kunne aldrigt have \"gættet\" det selv...den slags der ville have taget mig mange mange timer syntes jeg fortjener er belønning...og siden jeg betaler med symbolske points så sker der da ikke noget ved at jeg udtrykker min taknemmelighed ved et højt symbolsk beløb!
Avatar billede tmceu Praktikant
16. august 2001 - 23:51 #9
Grundlæggende det samme her. Jeg kigger primært på spørgsmålet og kategorien. Men derefter også på point, det er da point systemet der er med til at gøre dette lidt sjovere end så mange andre af den her slags forums, netop fordi æren er det eneste man får for det, og den er nu engang målt i point.

Omkring det med at kigge på spørgsmålet: Måske skulle man hellere ligge loft på hvor dumt man må formulere et spørgsmål. Jeg kigger slet ikke på spørgsmål der eks. hedder !!!!!!!!!!!!!!!!! eller blah blah lort o.s.v..

Omkring EJ, har du også ret i at han ofte bare smider en kommentar, men han er jo ikke havnet up there bare ved at klikke på bannere :-)

P.S. www.experts-exchange.com må da nærmest være et mareridt for dig, der er de jo snart oppe i millioner :-D
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. august 2001 - 14:55 #10
Vi har det absolut på huskelisten, og vil tage det op til diskussion blandt aktive brugere med for & imod\", inden det ændres. Når tiden kommer, skal vi nok vende tilbage :)