Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 10:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

windows 8.1 key

hej min product key på computeren er væk når jeg går ind i Kontrolpanel\System og sikkerhed\System skriver den Windows kan ikke aktiveret jeg kikker så på pcen der står jeg ikke nogen key hvsd skal jeg gøre har 4 dage :(( hjælp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. marts 2014 - 11:12 #1
Hvordan opstod den oprindelige nøgle? Fik du den sammen med  media, som e-mail, en label på maskinen...?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 12:00 #2
kan du se nøglen med http://nirsoft.net/utils/produkey.zip
pak ud og kør - skal ikke installeres.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 12:40 #3
claes57 dit link dur ikke :)

jeg fik den ikke jeg købt pcen men der er ikke nøgle med :( hvad skal jeg gøre
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 12:51 #4
brug http://nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
download er et stykke nede.

link virker - det henter en fil ned direkte til din pc - prøv at se i mappen overførsler efter produkey.zip den skal så pakkes ud (højreklik) og den udpakkede fil ProduKey.exe køres.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 13:01 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 13:09 #6
det kan være en fejl i win8 (det er set før, at der er fejl i systemet).
hent Tweaking.com - Windows Repair (All in One)
http://www.tweaking.com/
og kør det igennem (det kører også malwarebytes i første faneblad - den kan du springe over her)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 13:28 #7
jeg kan en backup af den men er der ikke en ny kode som skal til jeg har den som onekey
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 15:48 #8
hvordan er du kommet på, at der skal bruges en ny kode?
du har en licens til en maskine, og den kan du gendanne lige så tosset du vil.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 16:13 #9
pin ppp85p8